Sabtu, 21 Desember 2013

Tidak Punya Kelamin Lelaki Ini Buat Mr P Sendiri

buat penis palsu
Seorang lelaki di Skotland  membuat penisnya sendiri kerana dia tidak memiliki penis sejak kecil.
Lelaki itu,   Mohammed,   40 tahundari Edinburgh, Skotland  terpaksa membuat penis palsu untuk memenuhi kebperluan  seksual isterinya yang baru baru ini dia nikahi.

Mohammed bukan lahir tanpa memiliki alat kelamin sebuah kecelakan semasa ia masih kecil membuat sebagian penis dan testisnya hancur sehingga doktor terpaksa membuatkan penis palsu setelah melakukan 100 kali operasi.

Namun alat kelamin palsu milik Mohammed ini tidak dapat digunakan untuk berhubungan seks fungsinya hanyalah untuk buang air kecil.

Ketika Mohammed menikah  dengan seorang wanita yang ditemuinya di Pakistan 3 tahun lalu Mohammed berfikir   ingin menjadi seperti orang yang normal yang boleh bercinta dengan isterinya. Lalu ia berfikir untuk membuat ulang alat kelamin palsunya agar boleh benar benar digunakan untuk berhubungan seks.

Mohammed dibantu salah satu stesyen tv akhinya menemukan dia dengan seorang doktor yang benar benar sepesialis tentang penis, doktor ini adalah Dr Christopher.
Akhirnya Dr Christopher merekomendasikan rekonstruksi penis yang benar-benar baru dan lebih besar dari radial forearm flap, yang akan sepenuhnya memberikan sensasi pada alat kelamin Mohammed. Pendekatan ini merupakan prospek jangka panjang dan setidaknya baru boleh selesai setelah lebih dari tiga operasi terpisah.

Mohammed kini telah menjalani operasi pertama, di mana kulit dan lemak dari lengannya telah diambil untuk membuat penis yang baru, yang kemudian ‘dilekatkan’ selama operasi 11 jam. Mohammed juga mendapatkan testis baru, yang memungkinkannya menjadi subur kembali. Dua operasi lebih lanjut akan membahas soal penampilan dan fungsi penis baru Mohammed.

“Ini benar-benar brilian, seseorang dapat mengatakan bahawa mereka dapat melakukan sesuatu untuk saya. (Sebelumnya) saya berfikir tidak ada satu pun yang boleh  menolong,” ujar Mohammed.

 
sumber

Tidak ada komentar:

Posting Komentar